A 18a Mostra Internaziunale di l'Industria di l'Occhiali di Cina (Shanghai)

A 18a Mostra Internaziunale di l'Industria di l'Occhiali di a Cina (Shanghai) 2018, durata trè ghjorni, s'hè tenuta in a sala di mostra di l'Expo Mundiale di Shanghai, cù una superficia d'esposizione di 70 000 metri quadrati, attraendu persone da più di 30 paesi è regioni. Ancu s'è simu entrati in marzu, aghju sempre assai fretu. Ma u fretu ùn pò micca fermà l'entusiasmu di l'amatori di l'ochji.

Hè statu signalatu chì u situ di a mostra hè u situ originale di l'Esposizione Universale di Shanghai 2010. Hè u centru è u puntu caldu di u flussu di persone in Shanghai. Prufitta di vantaghji geografici è di strutture cumplete. SiOF 2018 hà una superficia tutale di esposizione di 70000 metri quadrati, di i quali u padiglione 2 hè un padiglione di marca famosa di moda internaziunale, mentre chì i padiglioni 1, 3 è 4 accoglienu l'eccellenti imprese di occhiali di a Cina. Per prumove più efficacemente u cuncettu di design di occhiali di prima classe di a Cina è i prudutti innovativi, l'urganizatore metterà in opera una zona di esposizione "opere di designer" in u padiglione centrale à u primu pianu di u sotterraniu, è metterà u Padiglione 4 cum'è una "boutique".

Inoltre, SiOF 2018 hà una zona speciale di acquisti in u Padiglione Internaziunale per facilità l'ordine di i so prudutti di occhiali preferiti in situ. L'attività in u listessu periodu sò ancu abbastanza maravigliose. Inoltre, u sindaco Huang di a cità di Danyang hà aiutatu à publicità a cità speciale di l'occhiali di Danyang in situ. Tang Longbao, presidente di l'ottica Wanxin è presidente di a camera di cummerciu di l'occhiali di Danyang, hè statu elettu sindaco di a cità. A pulitica di supportu di l'occhiali di Danyang serà ancu publicata à a ceremonia d'apertura.


Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2018